"وبینار آمایش و ساماندهی رشته محل ها " با حضور سرپرست معاونت آموزشی، مدیر کل دفتر آمایش و گسترش دانشگاه و رؤسا و معاونین آموزشی استان ها روز چهارشنبه مورخ 07/02/401 رأس ساعت 11 برگزار گردید.
اولین دوره وبینارهای کشوری با موضوع موفقیت های درآمدزایی آموزش های آزاد و خاص و چالش های پیش رو با محوریت نظام مهندسی برگزار گردید.
وبینار آمایش و گسترش رشته ها
تماس با معاونت آموزشی
.
.
.
.
دوره آموزشی Autocad دانشکده انقلاب اسلامی
دوره آموزشی Tovchstone دانشکده انقلاب اسلامی
دوره آموزشی pre-intermediate دانشکده انقلاب اسلامی
دوره آموزشی 3Dmax دانشکده انقلاب اسلامی
ارتباط با مدیران کل معاونت
چهارمین وبینار رابطین مرکز آموزشهای آزاد و خاص دوشنبه مورخه 23/12/1400 از ساعت 13:30 الی 15:30 به صورت مجازی برگزار شد.
قابل توجه دانشجویان عزیز
معافیت تحصیلی
.
چهارمین وبینار رابطین مراکز آموزش های آزاد و خاص
ارتباط مسقیم و حضوری اعضای محترم هیات علمی و کادر آموزشی دانشگاه با معاونت و مدیران حوزه آموزش
.
.
تبریک اعیاد ماه شعبان
اولین دوره آموزشی شرکت کویر موتور برگزار شد.
روز دوشنبه مورخه 1400/12/09 ساعت 9 صبح، جلسه وبیناری با شرکت کومینز یدک برگزار شد.
چگونگی، نحوه ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان دارای مغایرت معدل
دیدار معاون و مدیران کل معاونت آموزشی با مشاور عالی ریاست دانشگاه
دستورالعمل نحوه انتخاب اعضای هیأت علمی نمونه کشوری
دستورالعمل نحوه انتخاب اعضای هیأت علمی نمونه کشوری
.
.
.
برگزاری دوره روش تدریس
مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جدول زمانبندی «حذف و اضافه» نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 به تفکیک گروههای آموزشی مختلف
جدول زمانبندی «حذف و اضافه» نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 به تفکیک گروههای آموزشی مختلف و ملزومات مربوط به آن
پوستر دانشکده انقلاب اسلامی
پوستر
«تشکیل کلاسهای حضوری در هر یک از دانشکده/ آموزشکدههای وابسته به دانشگاه، صرفاً منوط به اخذ مجوز از ستادهای استانی مبارزه با ویروس کرونا»
.
ثبت نام دوره های توانمند سازی و بالندگی در زمستان 1400
.
لیست دروس عملی و نظری ـ عملی ارایه شده در مراکز وابسته دانشگاه
.
جدول زمانبندی و ملزومات انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400
جدول زمانبندی «انتخاب واحد » نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (نیمسال 2-1400)
.
.
.