[[{"content_id":547065,"content_number":0,"portal_id":2,"lang_id":"fa","content_title":"رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر\r\n\r\nاز راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان خبر داد","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"به گزارش روابط عمومی؛ نشست رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر دکتر اکبر منصوری نسب با نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه دکتر موسی احمدی و فرماندار شهرستان کنگان سید علی پاک نژاد در راستای راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان در محل فرمانداری شهرستان کنگان برگزار شد.\r\nدر این نشست ابتدا دکتر اکبر منصوری نسب گزارشی از وضعیت رشته ها، چگونگی پذیرش دانشجو، حمایت های دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، حمایت های مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار و همچنین از اهمیت استقرار دانشکده در جنوب استان و تاثیرات آن در اشتغال و کارآفرینی مطالبی بیان کرد.\r\nدر ادامه فرماندار شهرستان کنگان وجود دانشکده فنی و حرفه ای کنگان را یک امر ضروری برای تربیت نیروهای کارآمد به ویژه برای صنایع نفت و گاز دانست و از اهتمام انجام شده به ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای قدردانی کرد و خواستار حمایت وزارت نفت از دانشکده فنی و حرفه ای در جنوب استان شد.\r\nدر ادامه نشست دکتر موسی احمدی ضمن ابزار مسرت از وجود دانشکده فنی و حرفه ای برای توانمند سازی جوانان استان به ویژه ٤ شهرستان جنوب استان، وجود دانشکده های فنی و حرفه ای&nbsp; برای تربیت نیروهای ماهر ضروری دانست.\r\nدکتر موسی احمدی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کردند تحقق مکان های علمی و دانشگاهی یک ضرورت برای جنوب استان است تا به پویایی و توانمند سازی منطقه کمک کند.\r\nدر این نشست تصمیم گیری های بسیار خوبی گرفته شد، که ان شاء ا... با تعامل بسیار خوبی که بین مسئولان و نماینده محترم وجود دارد در آینده شاهد تاثیرات آن خواهیم بود.","content_html":"<p>به گزارش روابط عمومی؛ نشست رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر دکتر اکبر منصوری نسب با نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه دکتر موسی احمدی و فرماندار شهرستان کنگان سید علی پاک نژاد در راستای راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان در محل فرمانداری شهرستان کنگان برگزار شد.<br>\nدر این نشست ابتدا دکتر اکبر منصوری نسب گزارشی از وضعیت رشته ها، چگونگی پذیرش دانشجو، حمایت های دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، حمایت های مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار و همچنین از اهمیت استقرار دانشکده در جنوب استان و تاثیرات آن در اشتغال و کارآفرینی مطالبی بیان کرد.<br>\nدر ادامه فرماندار شهرستان کنگان وجود دانشکده فنی و حرفه ای کنگان را یک امر ضروری برای تربیت نیروهای کارآمد به ویژه برای صنایع نفت و گاز دانست و از اهتمام انجام شده به ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای قدردانی کرد و خواستار حمایت وزارت نفت از دانشکده فنی و حرفه ای در جنوب استان شد.<br>\nدر ادامه نشست دکتر موسی احمدی ضمن ابزار مسرت از وجود دانشکده فنی و حرفه ای برای توانمند سازی جوانان استان به ویژه ٤ شهرستان جنوب استان، وجود دانشکده های فنی و حرفه ای  برای تربیت نیروهای ماهر ضروری دانست.<br>\nدکتر موسی احمدی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کردند تحقق مکان های علمی و دانشگاهی یک ضرورت برای جنوب استان است تا به پویایی و توانمند سازی منطقه کمک کند.<br>\nدر این نشست تصمیم گیری های بسیار خوبی گرفته شد، که ان شاء ا... با تعامل بسیار خوبی که بین مسئولان و نماینده محترم وجود دارد در آینده شاهد تاثیرات آن خواهیم بود.<\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2020-09-18 01:15:22","content_date_event":"2020-09-18 01:15:22","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2020-09-20 10:19:28","content_date_register":"2020-09-18 01:16:06","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":3041,"eid":15203,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_150_113.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_300_225.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_400_300.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_600_450.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_900_675.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_1040_780.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":1771347620,"files":{"original":{"url":".\/file\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620.jpg","width":1040,"height":780,"size":0}}}],"images":[{"id":303890,"file_media":1,"ext":"jpg","file_header":"image\/jpeg","original":".\/file\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620.jpg","sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_150_113.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_300_225.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_400_300.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_600_450.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_900_675.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303890_1771347620_1040_780.webp"},"file_size":64074,"width":1040,"height":780,"show_title":1,"title":"نشست با نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه دکتر موسی احمدی و سید علی پاک نژاد فرماندار شهرستان کنگان در راستای دانشکده فنی و حرفه ای کنگان 2","priority":0},{"id":303891,"file_media":1,"ext":"jpg","file_header":"image\/jpeg","original":".\/file\/2\/attach\/202009\/303891_3651202258.jpg","sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303891_3651202258_150_113.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303891_3651202258_300_225.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303891_3651202258_400_300.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303891_3651202258_600_450.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303891_3651202258_900_675.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303891_3651202258_1040_780.webp"},"file_size":56745,"width":1040,"height":780,"show_title":1,"title":"نشست با نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه دکتر موسی احمدی و سید علی پاک نژاد فرماندار شهرستان کنگان در راستای دانشکده فنی و حرفه ای کنگان 3","priority":1},{"id":303892,"file_media":1,"ext":"jpg","file_header":"image\/jpeg","original":".\/file\/2\/attach\/202009\/303892_3880294966.jpg","sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303892_3880294966_150_85.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303892_3880294966_300_169.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303892_3880294966_400_226.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303892_3880294966_600_339.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303892_3880294966_900_508.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/202009\/303892_3880294966_988_558.webp"},"file_size":136309,"width":988,"height":558,"show_title":1,"title":"نشست با نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه دکتر موسی احمدی و سید علی پاک نژاد فرماندار شهرستان کنگان در راستای دانشکده فنی و حرفه ای کنگان 4","priority":2}]}]]