[[{"content_id":502532,"content_number":0,"portal_id":2,"lang_id":"fa","content_title":"نشست مشترک روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان با استاندار گلستان","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"با هماهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نشست مشترک روسای دانشگاه&zwnj;ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان با استاندار گلستان، پنجم مرداد ماه برگزار شد.\r\n\r\nبه گزارش روابط عمومی: در این دیدار استاندار گلستان دکتر هادی حق شناس شنبه 5 مرداد در دیدار با روسای دانشگاه های استان، با تاکید بر اهمیت جایگاه دانشگاه ها، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا نخبگان و دانشگاهیان راه خود را پیدا کنند.\r\n\r\nوی افزود: با توجه به توانمندی&zwnj;های طبیعی، مرزهای خاکی، دریایی و ریلی و همچنین تمامی مزیت&zwnj;های نسبی استان گردشگری یکی از ظرفیت&zwnj;هایی است که می تواند از طریق دانشگاهی دنبال شود و به توسعه گلستان کمک نماید.\r\n\r\nاستاندار گلستان با اشاره به علاقه&zwnj;مندی خود جهت حضور در جلسات هیات امنای دانشگاه های استان، گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه&zwnj;های استان نباید پژوهش&zwnj;هایی که قابل اجرا در استان هستند به دانشگاه های خارج از استان سپرده شوند.\r\n\r\nدر ادامه دکتر کشیری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بیان کرد: به روز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی کارگاهی در طرح برند ملی دانشگاه فنی و حرفه ای استان به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی و مهارتی نیازمند مشارکت دستگاه های اجرایی و صنایع&nbsp; در استان می باشد.\r\n\r\nلازم به ذکر است: در این دیدار روسای دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگیان، گنبد، پیام نور، علمی و کاربردی، غیر انتفاعی، سرپرست دانشگاه فنی حرفه ای استان و رئیس بنیاد نخبگان استان نقطه نظرات خود پیرامون وضعیت دانشگاه&zwnj;ها و جایگاه آن در توسعه استان را با استاندار گلستان مطرح کردند.","content_html":"<p align=\"right\"><strong><span dir=\"rtl\">با هماهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نشست مشترک روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان با استاندار گلستان، پنجم مرداد ماه برگزار شد<\/span>.<\/strong><\/p>\n\n<p align=\"right\"><strong><span dir=\"rtl\">به گزارش روابط عمومی: در این دیدار استاندار گلستان دکتر هادی حق شناس شنبه 5 مرداد در دیدار با روسای دانشگاه های استان، با تاکید بر اهمیت جایگاه دانشگاه ها، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا نخبگان و دانشگاهیان راه خود را پیدا کنند<\/span>.<\/strong><\/p>\n\n<p align=\"right\"><strong><span dir=\"rtl\">وی افزود: با توجه به توانمندی‌های طبیعی، مرزهای خاکی، دریایی و ریلی و همچنین تمامی مزیت‌های نسبی استان گردشگری یکی از ظرفیت‌هایی است که می تواند از طریق دانشگاهی دنبال شود و به توسعه گلستان کمک نماید.<\/span><\/strong><\/p>\n\n<p align=\"right\"><strong><span dir=\"rtl\">استاندار گلستان با اشاره به علاقه‌مندی خود جهت حضور در جلسات هیات امنای دانشگاه های استان، گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های استان نباید پژوهش‌هایی که قابل اجرا در استان هستند به دانشگاه های خارج از استان سپرده شوند.<\/span><\/strong><\/p>\n\n<p align=\"right\"><strong><span dir=\"rtl\">در ادامه دکتر کشیری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بیان کرد: به روز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی کارگاهی در طرح برند ملی دانشگاه فنی و حرفه ای استان به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی و مهارتی نیازمند مشارکت دستگاه های اجرایی و صنایع  در استان می باشد.<\/span><\/strong><\/p>\n\n<p align=\"right\"><strong><span dir=\"rtl\">لازم به ذکر است: در این دیدار روسای دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگیان، گنبد، پیام نور، علمی و کاربردی، غیر انتفاعی، سرپرست دانشگاه فنی حرفه ای استان و رئیس بنیاد نخبگان استان نقطه نظرات خود پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها و جایگاه آن در توسعه استان را با استاندار گلستان مطرح کردند.<\/span><\/strong><\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2019-07-28 13:13:48","content_date_event":"2019-07-28 13:13:48","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2019-07-29 09:23:08","content_date_register":"2019-07-28 13:22:28","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":177726,"eid":177466,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_150_101.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_300_203.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":1252832560,"files":{"original":{"url":".\/file\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560.jpg","width":340,"height":230,"size":0}}}],"images":[{"id":184841,"file_media":1,"ext":"jpg","file_header":"image\/jpeg","original":".\/file\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560.jpg","sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_150_101.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_300_203.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184841_1252832560_340_230.webp"},"file_size":39647,"width":340,"height":230,"show_title":1,"title":"نشست مشترک روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان با استاندار گلستان 2","priority":0},{"id":184840,"file_media":1,"ext":"jpg","file_header":"image\/jpeg","original":".\/file\/2\/attach\/201907\/184840_3621515504.jpg","sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184840_3621515504_150_101.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184840_3621515504_300_203.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184840_3621515504_340_230.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184840_3621515504_340_230.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184840_3621515504_340_230.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/201907\/184840_3621515504_340_230.webp"},"file_size":36191,"width":340,"height":230,"show_title":1,"title":"نشست مشترک روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان با استاندار گلستان 3","priority":1}]}]]