در حال بارگذاری ...

نشست تخصصی ساختار سازمانی و بررسی مسائل اداری دانشگاه ملی مهارت استان فارس برگزار شد

آقای خالدی مدیرکل دفتر به همراه آقای ولی‌زاده مدیرکل امور اداری دانشگاه، در سفری به استان فارس، طی سه نشست تخصصی با اعضای هیأت رئیسه استان، کارگروه اجرایی منابع انسانی، رؤسای مراکز تابعه و جمعی از کارکنان دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دفتر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه ملی مهارت، آقای خالدی مدیرکل دفتر به همراه آقای ولی‌زاده مدیرکل امور اداری دانشگاه، در سفری به استان فارس، طی سه نشست تخصصی با اعضای هیأت رئیسه استان، کارگروه اجرایی منابع انسانی، رؤسای مراکز تابعه و جمعی از کارکنان دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.
در نخستین نشست که با هدف تبیین ساختار سازمانی جدید دانشگاه و با حضور اعضای هیأت رئیسه استان و کارگروه اجرایی منابع انسانی برگزار شد، آقای خالدی ضمن تشریح سیاست‌ها، برنامه‌ها و رویکردهای دانشگاه در حوزه تحول اداری، بر ضرورت استقرار، جایابی و اجرای دقیق ساختار جدید در مراکز آموزشی تأکید کرد. در ادامه، موضوعاتی از جمله ارتقای رتبه همکاران، نقل و انتقالات نیروی انسانی، انتصابات، اعمال مدارک تحصیلی و پایه‌های تشویقی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای اجرایی مرتبط با هر یک از موارد مطرح شد.
دومین نشست با حضور رؤسای مراکز تابعه، معاونان و مدیران استان برگزار شد. در این نشست، مسائل مربوط به تأمین منابع مالی مراکز آموزشی، وضعیت اعتبارات، سرانه دانشجویی و الزامات اجرایی ساختار سازمانی جدید دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین راهبردهای دانشگاه در راستای تقویت واحدهای صف، ارتقای اثربخشی خدمات پشتیبانی و ایجاد پست‌های سرپرست کارگاه و آزمایشگاه و مسئول خوابگاه تشریح شد.
سومین نشست نیز به دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارکنان غیرهیأت علمی اختصاص داشت. در این جلسه، کارکنان دغدغه‌ها، مسائل و چالش‌های خود را در حوزه‌های مختلف اداری و منابع انسانی مطرح کردند. آقای خالدی و آقای ولی‌زاده ضمن استماع دیدگاه‌ها و پیشنهادهای همکاران، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های دانشگاه در زمینه بهبود وضعیت نیروی انسانی، ارتقای خدمات اداری و رفع مسائل موجود ارائه کرده و به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ دادند.
این نشست‌ها در راستای سیاست‌های دانشگاه ملی مهارت برای توسعه تعامل با واحدهای استانی، استقرار ساختارهای نوین سازمانی، ارتقای بهره‌وری و بهبود نظام مدیریت منابع انسانی برگزار شد.