در حال بارگذاری ...

سوالات متداول مراکز از اداره دریافت و پرداخت

سوالات متداول مراکز از اداره دریافت و پرداخت

1- چه مواردی از پرداخت موردی که به صورت عادی ثبت میشوند؟

بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی و تکمیلی(سهم کارمند و کارفرما) بازنشستگی(سهم کارمند و کارفرما) مالیات(سهم کارمند و کارفرما) مقرری ماه اول .

2-اگر با توافق همکار بخواهیم وام یا پس انداز برای ماهی صفر شود چه باید بکنیم؟

 هیچ وقت وام یا پس انداز را تعلیق نمی کنیم، بلکه قسط ماه را انتخاب کرده و قسط همان ماه را صفر کرده سپس شیفت به انتهای وام زده که یک ماه به انتهای اقساط اضافه

شود.

 3-چرا تعداد پرسنل در محاسبات عادی با تعداد پرسنل در محاسبات میان دوره متفاوت است؟

محاسبات میان دوره برخی پرسنل مثل همکاران هیئت علمی که خروجی صفر دارند حذف میشود.به این ترتیب که در لیست محاسبه ی میان دوره حذف پرسنل محاسبه میزنیم

و نمایش پرسنل با خروجی صفر را تیک زده، ارسال به لیست محاسبه جدا زده و در آخر حذف می کنیم.