در حال بارگذاری ...

دکتر موسوی: خود ارزیابی اولین و مهمترین گام در مسیر بهبود مستمر و تضمین کیفیت است

درادامه برنامه های دومین روز ازاولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده فنی وحرفه ای، دکتر موسوی مدیر کل مرکز نظارت و ارزشیابی دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان چالش ها و آسیب های سیستم آموزش فنی و حرفه ای و لزوم آموزش فنی و حرفه ای با رویکرد سیستمی اظهار داشت : برنامه های درسی ما باید مشتری محور باشد و آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه پاسخگوی نیازهای اشتغال، بازارکار، اقتصاد کشور، تکنولوژی و فناوری و بهره وری نیروی کار باشد. وی در ادامه به ابعاد تحول آموزش فنی و حرفه ای پرداخت و تاکید کرد برنامه ریزی درسی  باید مبتنی بر حرفه باشد و هدایت تحصیلی و شغلی با توجه به این مسئله اتفاق بیافتد.

مدیر کل مرکز نظارت ارزشیابی دانشگاه فنی و حرفه ای  با بیان اینکه جنس بهبود مستمر و تضمین کیفیت با هم فرق دارد و خود ارزیابی اولین و مهمترین گام دراین مسیراست، خاطر نشان کرد سند راهبردی دانشگاه فنی و حرفه ای با 17 راهبرد و 122 سیاست و 671 برنامه عملیاتی تنظیم شده است و براساس این سند مدل ارزیابی عملکردی طراحی کردیم .